Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Zeyneb Heseni-Baglandigim Insan 2018

Saturday, 28 July 2018، 08:29 PM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید زینب حسنی
دانلود آهنگ Baglandigim Insan از Zeyneb Heseni
 دانلود آهنگ باغلاندیییم اینسان از زینب حسنی

Download New Turk Music Zeyneb Heseni-Baglandigim Insan

http://s8.picofile.com/file/8332820876/donbal_telegram.gif

متن و ترجمه آهنگ Baglandigim Insan از Zeyneb Heseni
  متن و ترجمه آهنگ باغلاندیییم اینسان از زینب حسنی

Sensiz dedim olmaz qelbim durar vurmaz dayanar
Sevgin yalan yanlış bir başqası varmış ovudan
Her yad baxan gözden  men  bizi her kes den qorudum
Artıq yeter bitsin kaş yaddaşım itsin unudum

Bağlandığım insan öldün daha yoxsan aglım da
Bağlandığım insan mensiz yaşayırsan bağrım da
Bağlandığım insan bildim ki yalansan dünyam da
Bağlandığım insan peşman olacaqsan en son da


ترجمه فارسی توسط یکی از همراهان(Zahra) با تشکر


گفتم بدون تو نمیشه.قلبم می ایسته دیگه نمیتپه

عشقت دروغه غلطه کسی دیگه ای هم هست
چشمای که هر لحظه نگاه میکنه من خودم خودمون رو از هر کسی محفوظ داشتم
دیگه بسته تموم سه .ای کاش حافظم گم شه و فراموش کنم
کسی که بهش وابسته شدم مردی و دیگه نیستی تو ذهنم
کسی که بهش وابسته شدم بدون من واغوشم زندگی میکنی
کسی که بهش وابسته شدم فهمیدم که یه دروغی تو دنیام
کسی که بهش وابسته شدم پشیمون میشی اخرش

*******************************************

Zeyneb Heseni Baglandigim Insan

Zeyneb Heseni Baglandigim Insan Yukle 

Zeyneb Heseni Baglandigim Insan Indir

Zeyneb Heseni Baglandigim Insan Mp3

نظرات  (۵)

سلام ببخشید میشه متنشم بزارید ممنون 
پاسخ:
سلام. انجام شد.
  • المیرا
  • ترجمش هم بذارید لدفن
    سلام ،میشه معنیشم بزارید
    سلام معنیش رو هم لطف میکنید بذارین

    سلام لطفاً متنشو به به زبون آذری هم بزاربد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی