Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Ece Seçkin-Şok Oldum 2014

Friday, 12 October 2018، 03:49 PM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید اجه سچکین
دانلود آهنگ Şok Oldum از Ece Seçkin
 دانلود آهنگ شوک اولدوم از اجه سچکین

Download New Turk Music Ece Seçkin-Şok Oldum

http://s8.picofile.com/file/8332820876/donbal_telegram.gif

متن و ترجمه آهنگ Şok Oldum از Ece Seçkin
  متن و ترجمه آهنگ شوک اولدوم از اجه سچکین

Ece Seçkin-Şok Oldum Sozleri

Aşk yasaksa, gel tutukla.
Tut ku gördüm, ben ufukta.
Öyle sessiz, terbiyesiz.
Niyeti bozuk, et bana yazık.

Bahar mısın, ateş gerek.
Şu elimden, tutar mısın?
Yasak mısın, duman gibi, ciğerimden yakar mısın?

Şak şak oynat bu kalbi,
Aşkla kaynat bu kalbi,
Öyle çarptınki harbi,
Şok oldum.

Böyle (cık cık) edil mez,
Aklım senden çekinmez,
Taktın bittim be yani,
Çok oldun.

Sen sağlığa zararlısın.
Beni öldürmeye kararlısın.

Şak şak oynat bu kalbi,
Aşkla kaynat bu kalbi,
Öyle çarptınki harbi,
Şok oldum.

Böyle (cık cık) edil mez,
Aklım senden çekinmez,
Taktın bittim be yani,
Çok oldun.

Şak şak oynat bu kalbi,
Aşkla kaynat bu kalbi,
Öyle çarptınki harbi,
Şok oldum.

Böyle (cık cık) edil mez,
Aklım senden çekinmez,
Taktın bittim be yani,
Çok oldun.

****************************************

Ece Seçkin Şok Oldum

Ece Seçkin Şok Oldum Mp3 Yukle 

Ece Seçkin Şok Oldum Mp3 Indir

Ece Seçkin Şok Oldum Mp3 Dinle 

  • 18/10/12
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی