Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

بیوگرافی Ece Seçkin

Friday, 12 October 2018، 06:12 PM
اجه سچکین در سال 1991 در شهر استانبول به دنیا آمده است. تاریخ شروع به فعالیت موسیقی و هنرش به سه سالگی او برمیگردد. زمانی که توسط مادرش که استاد نوازندگی پیانو بود شروع به آموختن پیانو کرد. در حالی که اجه فقط روی نواختن پیانو و سولفژ فعالیت می کرد توانست در سال 1998 با رتبه ی اول در امتحان ورودی هنرستان، وارد هنرستان شود. اجه در حالی با تمام عشق و علاقه اش موسیقی کار می کرد به مدت هشت سال در زمینه باله هم فعالیت کرده است.

مربی باله ی اجه سچکین، Filiz Coşkuner بود که یکی از بهترین مربی های باله ترکیه است. اجه در دوران دبیرستان به عنوان خواننده در گروهی که خودشان تشکیل داده بودند بود. اجه به همراه گروه موسیقی شان در بسیاری از مکان ها موسیقی زنده اجرا می کردند. همچنین اجه در آن سالها در بسیاری از مسابقات موسیقی شرکت کرده و رتبه های خوبی به دست آورد. یکی از بزرگترین اتفاقاتی که در زندگی اجه سچکین پدید آمد، اشنایی اجه سچکین با Ozan Doğulu بود. این آشنایی زندگی اجه را تغییر داد.
در سال 2012 بعد از مدت طولانی که اجه به همراه Ozan Doğulu کار میکرد، توانست آلبوم Bu Ne Yaa را منتشر کند. البته اجه سچکین تا به حال چندین آلبوم منتشر کرده و بیشتر ترانه های خود را با همکاری اوزان دوغولو ساخته و انتشار داده است. اجه در عرصه ی موسقی موفق شده است چندین جایزه نیز دریافت کند.


http://s8.picofile.com/file/8332820876/donbal_telegram.gif

  • 18/10/12
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی