Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

بیوگرافی Tarkan

Friday, 12 October 2018، 05:42 PM
تارکان با نام اصلی تارکان توت‌ اوغلو به انگلیسی Tarkan در 17 اکتبر 1972 در شهر آلتزی آلمان غربی متولد شد.پدرش علی توت‌ اوغلو و مادرش نشه قهرمان زاده هر دو ترک هستند.تارکان یک برادر ناتنی به نام آدنان و دو خواهر ناتنی به نام های گلیه و نوری از ازدواج او مادرش دارد، او همچنین یک برادر بزرگتر به نام هانان و یک خواهر کوچکتر به نام هانتان دارد.

او در سال 1986 همراه با خانواده به ترکیه آمدند و ساکن شهر کارامورسل شدند، تارکان در مدرسه موسیقی کارامورسل شروع به تحصیل در زمینه موسیقی سنتی کرد. چند سال بعد همراه خانواده به استانبول مهاجرت کرده و در مدرسه موسیقی اوسکودر  به تحصیلش ادامه داد.

بعد از اتمام دبیرستان وقتی که در رشته دانشگاهی مورد علاقه‌اش پذیرفته نشد، تصمیم گرفت به آلمان مهاجرت کند ولی در همین موقع با صاحب شرکت موزیک استانبول مهمت ساگاتوغلو آشنا شد و قرارداد ساخت آلبوم موسیقی را امضا کرد.

در سال 97 پس از موفقیت و فروش شگفت‌ انگیز آلبوم اولوروم سنه در اروپا و آمریکا کارشناسانِ موسیقی به تارکان لقب مگا استار یعنی فوق ستاره را دادند.

تارکان در 19 سالگی با مدل فرانسوی ژولیت رابطه‌ ای را آغاز کرد که دو سال به طول انجامید، او در سال 1994 با الیف دائدویرن نامزد شد این دو در سال 96 از هم جدا شدند. او در سال 2001 با بیلگه اوزترک نامزد شد و در حالیکه انتظار می رفت این دو با هم ازدواج کنند آن ها در سال 2008 از هم جدا شدند.

تارکان در سال 2016 در آلمان با پینار دیلک ازدواج کرد.

ثروت او حدود 215 میلیون دلار تخمین زده می شود.


http://s8.picofile.com/file/8332820876/donbal_telegram.gif

  • 18/10/12
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی