Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Rıza Cumhur Demir-Nezaketimden 2018

Wednesday, 17 October 2018، 03:12 PM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید ریضا جومهور دمیر
دانلود آهنگ Nezaketimden از Rıza Cumhur Demir
 دانلود آهنگ نازاکتیمدن از ریضا جومهور دمیر

Download New Turk Music Rıza Cumhur Demir-Nezaketimden

http://s8.picofile.com/file/8332820876/donbal_telegram.gif

متن و ترجمه آهنگ Nezaketimden از Rıza Cumhur Demir
  متن و ترجمه آهنگ نازاکتیمدن از ریضا جومهور دمیر


Rıza Cumhur Demir-Nezaketimden Sozleri

Ne iyi ettik bak sonun da ayrıldık
Neydi canım öyle bir dargın bir barışık
Ben de istiyordum zaten yalnız kalmayı
Hiçbir şey düşün meden başıboş gezip tozmayı
Ne iyi ettik bak sonunda ayrıldık
Sonun da binlerce duyguyu kaldırıp çöpe attık
Ben de zaten mutlu mesut değildim halimden
Beni yok yere üzdün kırdın vurdun kalbim den
Seni arıyor sam soruyor sam bil ki nezaketim den
Hala tertemiz kalan yüreğimin asaletin den
Sanma hala çok sevdiğimden
Sanma çok merak ettiğimden
Sanma ki sana sardım yine çok özlediğimden
Seni eşe dosta soruyorsam bil ki inceliğimden
Hala tertemiz kalan yüre ğimin asaletinden
Sanma hala çok sevdiğimden
Sanma çok merak ettiğimden
Bilmelisin son noktayı çoktan koy dum ben

********************************************

Rıza Cumhur Demir Nezaketimden

Rıza Cumhur Demir Nezaketimden Mp3 Yukle 

Rıza Cumhur Demir Nezaketimden Mp3 Indir

Rıza Cumhur Demir Nezaketimden Mp3 Dinle

  • 18/10/17
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی