Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Emirali-Umutlarım Var 2018

Thursday, 18 October 2018، 12:51 PM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید امیرعلی
دانلود آهنگ Umutlarım Var از Emirali
 دانلود آهنگ اوموتلاریم وار از امیرعلی

Download New Turk Music Emirali-Umutlarım Var

http://s8.picofile.com/file/8332820876/donbal_telegram.gif

متن و ترجمه آهنگ Umutlarım Var از Emirali
  متن و ترجمه آهنگ اوموتلاریم وار از امیرعلی


Emirali-Umutlarım Var


Benim umutlarım var yapılan hiç bir şeyi unutma dım da
koşar adımla yürüdüm ölümüme bakıyorum önüme
peki peki ne diye hepiniz müptezelsiniz dur
Umutlarım var
Benim umutlarım vardı verdiğin sözleri unutmadım tanrım
yine günü gelir aklım benden uzaklaşır kalmaz hiç hatrın
bu yok bana göre değil istediğim hayatı yaşayamıyorum
yaşadıklarıma bile şaşıramıyorum yaşadıklarıma bakıp şaşı kalıyorum
aşırı kaçırıp açık açık aşık atıyorum

size bakıyorum bakıp bakıp akın akın akıllanı yorum
farklı bir yol ruh hesap veriyor bütün işlerim
her gece ters gidiyor sen merso diyor sun ben
dert çekiyor dum şarkı sen yüzünden erken bitiyor

Her gün canın yanar ölüm peşini bırakmaz
kendinden ayrı yollar çok yanlış yere gidiyorlar
ters düz olur hayatın kimseler uğraş maz
olmaz olmaz olmaz olmaz
*************************************************

Emirali Umutlarım Var

Emirali Umutlarım Var Mp3 Yukle 

Emirali Umutlarım Var Mp3 Indir

Emirali Umutlarım Var Mp3 Dinle

  • 18/10/18
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی