Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Hande Ünsal-Seni Sever Miydim 2018

Friday, 9 November 2018، 09:28 AM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید هانده اونسال
دانلود آهنگ Seni Sever Miydim از Hande Ünsal
 دانلود آهنگ سنی سور میدیم از هانده اونسال

Download New Turk Music Hande Ünsal-Seni Sever Miydim

http://s8.picofile.com/file/8341198942/downloadnow_gif.gif

http://s8.picofile.com/file/8332820876/donbal_telegram.gif

متن و ترجمه آهنگ Seni Sever Miydim از Hande Ünsal
  متن و ترجمه آهنگ سنی سور میدیم از هانده اونسال


Hande Ünsal-Seni Sever Miydim Sozleri


Kalbim, sen de durum ne?
Söyle, hiç ümit yok mu?
Sevgime layık olmayan insanları
Nolur sevme, olur mu?
 
Diyor lar  biri var mış
Kalbinde sevgi yasak mış
Benimle geçirdiği günler,
Aslında sadece bana rüyaymış
Ona rağ men aşka son bir söz hakkı kalmış
 
Hayatının kanunu yazabilseydim
Seni sever miydim?
Alnıma yazılanı silebilseydim,
Geri döner miydin
 
Hayatının kanunu yazabilseydim
Seni sever miydim
Kalbime kazınanı görebilseydin,
Yine gider miydin?

************************************

Hande Ünsal Seni Sever Miydim

Hande Ünsal Seni Sever Miydim Mp3 Yukle 

Hande Ünsal Seni Sever Miydim Mp3 Indir

Hande Ünsal Seni Sever Miydim MP3 Dinle

  • 18/11/09
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی