Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Cem Belevi-Mışıl Mışıl 2018

Wednesday, 12 December 2018، 04:02 PM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید جم بلوی
دانلود آهنگ Mışıl Mışıl از Cem Belevi
 دانلود آهنگ میشیل میشیل از جم بلوی

Download New Turk Music Cem Belevi-Mışıl Mışıl

http://s8.picofile.com/file/8341198942/downloadnow_gif.gif

http://s8.picofile.com/file/8332820876/donbal_telegram.gif

متن و ترجمه آهنگ Mışıl Mışıl از Cem Belevi
  متن  ترجمه آهنگ میشیل میشیل از جم بلوی

Elini yüzünü kaşını gözünü gördüğümden beri.
Dilimi sözümü yaşımı başımı benliğimi unuttum.
Biçare yollarında gezdiğimden beri
Elimi yumdum ruhumu aşkınla uyuttum

Mışıl mışıl masallarla yüreğimi
Işıl ışıl  sokaklarda  geceleri

Dolanıyorum deliler gibi.
Aşkına köleyim nerelerdesin.
Aranıyorum bir fener gibi.
Anla ki yüreğim boş hayaldesin.

*******************************************

Cem Belevi Mışıl Mışıl

Cem Belevi Mışıl Mışıl Mp3 Yukle 

Cem Belevi Mışıl Mışıl Mp3 Indir

Cem Belevi Mışıl Mışıl Mp3 Dinle

  • 18/12/12
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی