Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Maya Diab-Keda Bardou 2017

Wednesday, 20 December 2017، 03:10 PM
دانلود آهنگ عربی Keda Bardou از Maya Diab 
دانلود آهنگ عربی کده برضه از مایا دیاب
 
 
متن و ترجمه آهنگ Keda Bardou از Maya Diab 
متن و ترجمه آهنگ کده برضه از مایا دیاب

Maya Diab-Keda Bardou Tarjome

کدة برضو تغیب
کدة برضو تسیب
احلی الأیام اللی ما بینا
کدة هونت علیک
تبعد لبعید
وتخرج فلبی من الجنة
انا یعنی عملت لکل ده ایه
تعاقبنی علیه بالقسوة دی لیه
لو کنت غلطت فی حقک یوم
بتأسف غلطی ده سامح فیه
ولا یوم بنساک ده انا روحی معاک
مش راضیة تسیبک وتجیلی
ایام بتروح ملیانة جروح
ویا شوق علی ایه انت ناویلی
.
.
.
ترجمه آهنگ کده برضه از مایا دیاب
همینجوری داری میری
همینجوری ترکم میکنی
قشنگ ترین روزها رو با هم داشتیم
ولی دیگه واست مهم نیست
تو دور و دورتر میشی از من و قلبم رو از بهشت خارج میکنی
یعنی من باعث این کارها شدم؟
چرا منو با ظلم و ستم مجازات میکنی؟
اگه من روزی اشتباهی مرتکب شدم
برای اشتباهم عذرخواهی میکنم، منو ببخش
هیچ وقت تو رو فراموش نمیکنم چون روحم با توست
اون نمیذاره که ترکش کنی و پیش من برگردی
روزها پر از زخم و درده
ای دل، تو چه ساده لوحی

نظرات  (۳)

  • گرافیست ارشد
  • ممنون ...
    آهنگ های عربی هم بد نیست ..
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    بله همینطوره...اتفاقا همین آهنگ Maya Diab-Keda Bardou بیشترین آمار دانلود رو توو وبم داره و خیلی هم قشنگه.
  • گرافیست ارشد
  • آهان سپاس ...
  • شهرزاد
  • چرا نمیتونم دانلود کنم😑
    پاسخ:
    سلام. وقتی رود دانلود کلیک کنید وارد صفحه جدید میشید، لینک دانلود ظاهر میشه و دانلود کنید. اگه ظاهر نشد صفحه رو رفرش کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی