Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Nancy Ajram-Hassa Beek 2017

Thursday, 21 December 2017، 01:07 PM

 

دانلود آهنگ Hassa Beek از Nancy Ajram
 
Yukle|Indir|Download
 
 
Nancy Ajram-Hassa Beek

متن+ترجمه آهنگ حاسه بیک از نانسی اجرم

 

 

حاسة بیک
عارفة انک نفسک ابقى بین ایدیک
لیه مخبی وانت بان شوقک علیک
حاسة بیک
حس بیا خلاص هتقتلنی الظنون
مش کفایة تقول بحبک بالعیون
بص لی انت شایف ولا مش عایز تشوف
لو صحیح بتحبنی اوعى تانی تقول ظروف
حاسة بیک
لیه حنین بسّ مش باین علیک
لمسة منک وتلاقینی بین ایدیک
حاسة بیک
وانت عارف انی حاسة بکل ده
نفسی افهم قولی متسبنیش کده

 

***

احساست میکنم
میدونم که خودتم میخوای کنارت باشم
چرا پنهان میکنی درحالی که شوق تو مشخصه
احساست میکنم
منو حس کن که دارم ازین شک و شبهه ها میمیرم
کافی نیست که فقط با چشمات بهم بگی دوستت دارم
به من نگاه کن میبینی یا اینکه نمیخوای ببینی
اگه واقعا دوستم داری پس دیگه بهونه ای نیار
احساست میکنم
چرا محبتت ازت پیدا نیست
یک لمس از طرف تو میتونه منو به سمتت بیاره
احساست میکنم
و تو میدونی من همه اینهارو حس میکنم
ای کاش بدونم بگو منو اینجوری رها نکن

 

نظرات  (۱)

Perfect😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی