Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Soner Sarıkabadayı-Boza Boza 2018

Friday, 29 June 2018، 09:45 AM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید سونر ساریکابادایی
دانلود آهنگ Boza Boza از Soner Sarıkabadayı
 دانلود آهنگ بوزا بوزا از سونر ساریکابادایی

Download New Turk Music Soner Sarıkabadayı-Boza Boza 

http://bayanbox.ir/view/5399847238927498391/Join-Now.gif

متن و ترجمه آهنگ Boza Boza از Soner Sarıkabadayı

متن و ترجمه فارسی آهنگ بوزا بوزا از سونر ساریکابادایی


Gönlüm benle bile sizli bizli
قلبت با من هم صمیمی و راحت نیست
Güvenmiyor gizli gizli
مخفیانه هم اعتماد نمی کنه
Ben boş verdim unuttum da
من رها کردم و فراموش هم کردم
Canımın her yeri parmak izli
هر قسمت از جانم رد اثر انگشته

Neresi hüzün neresi sevinç
کجاش غم ، کجاش شادی
Ve ne kadarı benim bu hislerin
و چقدر از این احساسات مال منه
Çoğu zaman her şeyimiz ödünç
بیشتر اوقات همه چیزمون عاریه هست

Biri beni sevsin güzel sevilirim
یکی منو دوست داشته باشه، زیبا دوست داشته میشم
Bir de yetişirse önümüzdeki yaza
یکی هم اینکه به تابستان برسه
Ya bu nasıl bir şey diyebilirsin
یا می تونی بگی که این چیه
Gelsin gelecekse beni Boza Boza
بیاد اگه قراره بیاد، درحالی که داره من رو تباه می کنه

Büyük sevsin süper sevilirim
بزرگ داشته باشه، فوق العاده دوست داشته می شم
Bir de yetişirse önümüzdeki yaza
یکی هم اینکه به تابستان برسه
Ya bu nasıl bir şey diyebilirsin
یا می تونی بگی که این چیه
Gelsin gelecekse beni Boza Boza
بیاد اگه قراره بیاد، درحالی که داره من رو تباه می کنه

*******************************

Soner Sarıkabadayı Boza Boza

Soner Sarıkabadayı Boza Boza Yukle 

Soner Sarıkabadayı Boza Boza Indir

Soner Sarıkabadayı Boza Boza Mp3

  • 18/06/29
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۳)

  • خراطین
  • سلام من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم 
    .
    با اجازتون من اینجا تو واتس اپ برای دوستم فرستادم 
    .
    ممنونم
  • روغن خراطین
  • سلام

    من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم

    با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه

    ممنون

  • آرترینا
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی