Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Hande Yener-Beni Sev 2018

Tuesday, 24 July 2018، 02:36 PM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید هانده ینر
دانلود آهنگ Beni Sev از Hande Yener
 دانلود آهنگ بنی سو از هانده ینر

Download New Turk Music Hande Yener-Beni Sev

http://bayanbox.ir/view/5399847238927498391/Join-Now.gif

متن و ترجمه آهنگ Beni Sev از Hande Yener

 متن و ترجمه آهنگ بنی سو از هانده ینر


Hande Yener - Beni Sev Şarkı Sözü

Gel bu hayat seninle güzel
بیا این زندگی با تو قشنگه
Ömür boyu bekledim
یک عمر انتظار کشیدم
Masal yaşat bana
قصه بساز برای من
Yer etmesin acılar
جا باز نکنه تلخی ها
Gelinir gidilir sevilir
آورده میشه ، میره ، دوست داشته میشه
Bu aşkın yolu belli
راه این عشق معلومه
Hayal ettim seni
خیال کردم تو رو
Beni sev beni sev
منو دوست داشته باش ، منو دوست داشته باش
Beni sev
منو دوست داشته باش
Yoluna yoluna
در راهت ، در راهت
Delirdim uğruna
دیوانه شدم به خاطرت

Ben bu gece sana özel
من امشب برای تو خاص هستم
Bi şarkı besteledim
برای تو یک ترانه ساختم
Seni sana yazdım
تو رو برای تو نوشتم
Sevişmeler imgeler
عشق ورزی ها ، تصور ها
Söylenir beklenir kim bilir
گفته میشه ، انتظار کشیده میشه ، کی می دونه
Bu aşkın yolu belli
راه این عشق معلومه
Hayal ettim seni
خیال کردم تو رو
Beni sev beni sev
منو دوست داشته باش، منو دوست داشته باش
Beni sev
منو دوست داشته باش
Yoluna yoluna
در راهت ، در راهت
Delirdim uğruna
دیوانه شدم به خاطرت


***************************************

Hande Yener Beni Sev

Hande Yener Beni Sev Yukle 

Hande Yener Beni Sev Indir

Hande Yener Beni Sev Mp3

  • 18/07/24
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی