Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Edis Ft Emina-Güzelliğine 2018

Wednesday, 25 July 2018، 01:34 PM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید ادیس و امینا
دانلود آهنگ Güzelliğine از Edis Ft Emina
 دانلود آهنگ تگوزلییینه از ادیس و امینا

Download New Turk Music Edis Ft Emina-Güzelliğine

http://bayanbox.ir/view/5399847238927498391/Join-Now.gif

متن و ترجمه آهنگ Güzelliğine از Edis Ft Emina
  متن و ترجمه آهنگ تگوزلییینه از ادیس و امینا


Edis Ft Emina-Güzelliğine Şarkı Sözü

Zor musun güzelim
Uzayıp gideyim
Boşuna beni hiç dans ettirme
Kayıplara karışıp
Kokunu bırakıp

Beni bu gece hiç aşka düşürme


O kurşun gözlerde ne saklı
Kaçış yok, alkış var
Güzelliğine

Teslimiyetim
Geçmiyor niyetim
Sardım güzelliğine

Yarını bırakıp
Şimdi tutuşalım
El ele...

O kurşun gözlerde ne saklı
İçimde bir haller var
Teslimiyetim
Geçmiyor niyetim
Güzelliğine

***************************

Edis Ft Emina Güzelliğine

Edis Ft Emina Güzelliğine Yukle 

Edis Ft Emina Güzelliğine Indir

Edis Ft Emina Güzelliğine Mp3

  • 18/07/25
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی