Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Şebnem Tovuzlu-Xesteyem 2018

Thursday, 26 July 2018، 12:00 PM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید شبنم توزلو
دانلود آهنگ Xesteyem از Şebnem Tovuzlu
 دانلود آهنگ خستیم از شبنم توزلو

Download New Turk Music Şebnem Tovuzlu-Xesteyem

متن و ترجمه آهنگ Xesteyem از Şebnem Tovuzlu
  متن و ترجمه آهنگ خستیم از شبنم توزلو

Yandı bağrım kömür kimi
Bir vefasız ömür kimi
Sende bir gün gedeceysen
Eşq nedir vefa nedir
Sevgide cefa nedir
Evel axır bileceysen
Sende bir gün gedeceysen
Ayrılacağını bile bile
Sadece sevirem ele bele
Sene vurğun sene xesteyem
Menim mehebetdir adım
Eşqimi doyunca dadım
Qemli mahnılara besteyem
Dağ çeksende küreyi me
İmza nı at üreyime
Sennen mene emanet olsun

***********************************************

ترجمه آهنگ خستیم از شبنم توزلو

ترجمه آهنگ Xesteyem از Şebnem Tovuzlu

سوخت بغلم مثل زغال

مثل یک عمر بی وفا

تو هم یک روز خواهی رفت

عشق چیه وفا چیه

در دوست داشتن جفا چیه

بالاخره خواهی فهمید

تو هم یک روز خواهی رفت

با اینکه جدا شدنتو میدونم

فقط بدجور دوستت دارم

دوستت دارم و عاشق توام

اسم من محبت است

مزه عشق رو تا دنیا دنیاست بچشم

تو غم انگیزترین شعرها نگه میدارم

حتی اگه کوه را روی دوشم بذاری

روی قلبک را امضا کن

از تو برای من امانت باشه

******************************

Şebnem Tovuzlu Xesteyem

Şebnem Tovuzlu Xesteyem Yukle 

Şebnem Tovuzlu Xesteyem Indir

Şebnem Tovuzlu Xesteyem Mp3

نظرات  (۴)

سلام خانم شبنم توزلو اهنگی که برای حضرت علی خواندید فوق العاده است این اهنگ را به اسم برادرم محمد بخوانید

سلام خانم شبنم توزلو اهنگی که برای حضرت علی خواندید فوق العاده است این اهنگ را به اسم برادرم محمد بخوانید

پاسخ:
سلام. من شبنم توزلو نیستم. خانوم توزلو فارسی بلد نیست. از طریق این آدرس در اینیستاگرام میتونین شبنم توزلو رو دنبال کنید و باهاش در ارتباط باشین. sebnemtovuzlu_official
چرا من هرسایتی کانالی پیجی میگردم متن و ترجمه این آهنگ رو نمیتونم پیدا کنم 
پاسخ:
سلام.متن اضافه شد.
چرا ترجمه فارسی نداره. کجا پیداکنم؟:-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی