Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Tarkan-Yalnızlar Treni 2018

Tuesday, 14 August 2018، 06:45 PM
دانلود آهنگ جدید ترکی
دانلود آهنگ جدید تارکان
دانلود آهنگ Yalnızlar Treni از Tarkan
 دانلود آهنگ یالنیزلار ترنی از تارکان

Download New Turk Music Tarkan-Yalnızlar Treni

http://s8.picofile.com/file/8332820876/donbal_telegram.gif

متن و ترجمه آهنگ Yalnızlar Treni از Tarkan
  متن و ترجمه آهنگ یالنیزلار ترنی از تارکان


Yalnızlar Treni Sozleri
Nöbet çi sevgilin olamam dogrusu
İkimize bir dünya yetmiyor mu
Ben kendime ait sen kendi ne buyruk
Uç yanlışdan bir doğru gitmiyor mu
 
Bu yalnızlar treni ne bitmeyen senfoni
Git ama git unut beni beni beni
Benim için kolay unut urum gider
Kalbim affetmez seni
 
Ammaaan bırak imkansız olsun
İnceldiği yerden kopsun
Ne senin yüzün güldü ne içi me sindi
Olmayınca olmuyor
Payıma yalnızlık düştü kader hep beni çizdi
Gülmedi mi gülmüyor


قطار تنهایی
راستش من نمیتوانم عاشقی که توی صف تو وایستاده بشم
مگه یه دنیا واسمون کافی نیست
من مال خودم هستم اما تو با خودت رودربایستی داری
از هر سه تا دروغ مگه یکیش راست درنمیاد
این قطار تنهایی عجب سمفونی بی پایانی هست
برو ولی فراموش کن منو منو منو
واسه ی من آسونه فراموش میکنم میره
اما قلب من تورو نمی بخشه
ای امان بذار همینجور غیر ممکن بمونه
از جایی که اذیتش میکنه جدا بشه
نه روی تو شاد شد و نه من راضی شدم
وقتی که قرار نیست بشه ، نمیشه
سهمم تنهایی شد و همیشه تقدیر بهم آسیب زد
وقتی که بهم نمیخنده، پس نخواهد خندید


Tarkan Yalnızlar Treni

Tarkan Yalnızlar Treni Yukle 

Tarkan Yalnızlar Treni Indir

Tarkan Yalnızlar Treni Mp3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی