Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Simge-Uzulmedin Mi 2017

Tuesday, 23 January 2018، 02:47 PM
دانلود آهنگ Uzulmedin Mi از Simge
 دانلود آهنگ اوزولمدین می از سیمگه

Download New Turk Music Simge-Uzulmedin Mi



متن و ترجمه آهنگ Uzulmedin Mi از Simge
 متن و ترجمه آهنگ اوزولمدین می از سیمگه

Simge-Uzulmedin Mi Sozleri

Vuruldum
Aynı yerden üst üste vuruldum
Ama sustum

Dağıttın hayatımı
Beni ağır yanılttın
Acım oldun

Ve gördüm gerçeği
İçindeki seni
Buna rağmen tutuyordum o soğuk elleri ni
Gidiyor dum kaç defa
Ama tuttum kendimi
Yapamazdım, acıtamazdım asla senin gibi

Üzülmedin mi kalbimi çarpıp çıkarken
Küçülme din mi aşkla verdiğin söz den cayarken
Nasıl bakıyorsun gözlerime veda ederken
Ben çok üzüldüm, sen üzülmedin mi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی