Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Ebru Gündeş-Aşık 2019

Friday, 1 February 2019، 10:55 AM

Ebru Gündeş Aşık
Ebru Gündeş           Sanatçı
Aşık Şarkı
Aşık Albüm
9.20 MB Boyut
ابرو گوندش خواننده
آشیک
آهنگ
آشیک
آلبوم
9.20 مگابایت حجم
 

Aşkı aşık olana sor

Geceyi karanlıkta kalana

Keşke yanımda olsaydı

Canım öyle özledim ki

Ben aynı bildiğin gibiyim

Bakma sen bugün iyi değilim

Kim bilir belki havalardandır

Sen alınma söz vermedin ki

Aşktan oğlum bir hoş sağım solum

Sevdim malum ki en güzel huyum

Şu dünyadan bir aşık geçti deseler

Ben o’yum

Aşktan oğlum var mı bir sorun

Sevdim malum ki en güzel huyum

Şu dünyadan bir aşık geçti deseler

Ben o’yum

Ben aynı bildiğin gibiyim

Bakma sen bugün iyi değilim

Kim bilir belki havalardandır

Sen alınma söz vermedin ki

Aşktan oğlum bir hoş sağım solum

Sevdim malum ki en güzel huyum

Şu dünyadan bir aşık geçti deseler

Ben o’yum

Aşktan oğlum var mı bir sorun

Sevdim malum ki en güzel huyum

Şu dünyadan bir aşık geçti deseler

Ben o’yum


 

Ebru Gündeş-Aşık 2019

Ebru Gündeş-Aşık mp3

Ebru Gündeş mp3

Ebru Gündeş mp3 indir

Ebru Gündeş mp3 dinle

Ebru Gündeş mp3 yukle

Ebru Gündeş-Aşık sarki sozleri

Ebru Gündeş-Aşık mp3 indir

Ebru Gündeş-Aşık mp3 yukle

Ebru Gündeş-Aşık mp3 dinle

دانلود آهنگ ابرو گوندش آشیک

دانلود آهنگ آشیک از ابرو گوندش

دانلود آهنگ ابرو گوندش به نام آشیک

متن و ترجمه آهنگ Ebru Gündeş Aşık

متن و ترجمه آهنگ آشیک از ابرو گوندش

دانلود آهنگ Aşık از Ebru Gündeş

دانلود فول آلبوم Ebru Gündeş

دانلود فول آلبوم ابرو گوندش

دانلود تک آهنگ های Ebru Gündeş

دانلود تک آهنگ های ابرو گوندش

  • 19/02/01
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی