Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Şebnem Tovuzlu-Unutmadınmı 2019

Sunday, 17 February 2019، 04:11 PM

Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı
Şebnem Tovuzlu           Sanatçı
Unutmadınmı Şarkı
Unutmadınmı Albüm
5.78 MB Boyut
شبنم تووزلو
خواننده
اونوتمادین می
آهنگ
اونوتمادین می
آلبوم
5.78 مگابایت حجم
 

Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı Şarkı Sözleri

متن و ترجمه آهنگ اونوتمادین می از شبنم تووزلو

Nələr çəkdim bilməmisən
Ayrılığın səbəbi sən
Məni sənsiz yaşatmadınmı
Daha duz basma yarama
Nə axtarma nə arama
Söylə məni unutmadınmı
Bu eşqə bir ad vermişəm
Nakam sevgi
Səni qəlbimdən silmişəm
Onu bil ki
Səni hiss eliyirdim damarımda
Hələdə nəfəsin var otağımda
Kaş məni itirməzdin nədir çarə
Qırılıb artıq ürəyim  parə parə
Nələr çəkdim bilməmisən
Ayrılığın səbəbi sən
Məni sənsiz yaşatmadınmı
Daha duz basma yarama
Nə axtarma nə arama
Söylə məni unutmadınmı
Sonunda kədər olacaq sənə qalan
Yaşadığın yalan eşq saxta dolan
Biz dəli bir eşqin sonuna çatdıq
Mən səndən getdim unut artıq
Səni hiss eliyirdim damarımda
Hələdə nəfəsin var otağımda
Kaş məni itirməzdin nədir çarə
Qırılıb artıq ürəyim  parə parə
Nələr çəkdim bilməmisən
Ayrılığın səbəbi sən
Məni sənsiz yaşatmadınmı
Daha duz basma yarama
Nə axtarma nə arama
Söylə məni unutmadınmı

ترجمه فارسی آهنگ اونوتمادین می از شبنم تووزلو


چیا کشیدم نفهمیدی
باعث جدایی شدی
نزاشتی بدون تو زندگی کنم
دیگه نمک روی زخمم نپاش
 نه دنبالم بیا نه پی من بگرد
بگو مگه فراموشم نکردی؟؟
برای این عشق نامی گذاشتم عشق ناکام
تورو از قلبم پاک کردم این و بدون
تورو تو رگهام حس میکردم
هنوزم نفسهات توی اتاقم هست
کاش من و گُم نمیکردی
ولی چاره چیه دیگه دلم شکسته پاره پاره
بالاخره چیزی که برای تو میمونه بدبختیه
 با عشق دروغی که زندگی کردى کلاهبردار
ما هم به پایان یک عشق دیوانه رسیدیم
من از پیش تو رفتم فراموشم کن دیگه
 کاش گُمم نمیکردی
ولی دیگه چاره چیه دلم شکسته پاره پاره


 

Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı 2019

Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı mp3

Şebnem Tovuzlu mp3

Şebnem Tovuzlu mp3 indir

Şebnem Tovuzlu mp3 dinle

Şebnem Tovuzlu mp3 yukle

Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı sarki sozleri

Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı mp3 indir

Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı mp3 yukle

Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı mp3 dinle

دانلود آهنگ شبنم تووزلو اونوتمادین می

دانلود آهنگ اونوتمادین می از شبنم تووزلو

دانلود آهنگ شبنم تووزلو به نام اونوتمادین می

متن و ترجمه آهنگ Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı

متن و ترجمه آهنگ اونوتمادین می از شبنم تووزلو

دانلود آهنگ Unutmadınmı از Şebnem Tovuzlu

دانلود فول آلبوم Şebnem Tovuzlu

دانلود فول آلبوم شبنم تووزلو

دانلود تک آهنگ های Şebnem Tovuzlu

دانلود تک آهنگ های شبنم تووزلو

 

  • 19/02/17
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی