Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

Gel Mp3 Indir

دانلود آهنگ ترکی،دانلود آهنگ آذری

پیوندهای روزانه

Sıla-Medet 2019

Friday, 1 March 2019، 10:11 AM

Sıla Medet
Sıla           Sanatçı
Medet Şarkı
Acı Albüm
10.95 MB Boyut
سیلا
خواننده
مدت
آهنگ
آجی
آلبوم
10.95 مگابایت حجم
 

Ne çok resmin asılydı

Yıkmadan sen duvarları

Gürül gürül gelirdi sesin

Kıstın gitti uzakları

Medet umdum şair sözden

Medet umdum sair günden

Ve dahası kış ayazından

El kızı el oğlundan

Bıktım yekûn gitmelerden

Acısızca nasihat edenlerden

Gün de gece, gece de gece cani

Aşk, suç ve ceza bir ört bas hali

Dil zeki ne akıllı o dahi

Yaralar açık tüh görmedin mi

Mührün gösterdiği kalbinde mi

Bir taş koydun sahi söze

İki gözüm iki çeşme

Medet umdum şair sözden

Medet umdum sair günden

Ve dahası kış ayazından

El kızı el oğlundan

Bıktım yekûn gitmelerden

Acısızca nasihat edenlerden

Gün de gece, gece de gece cani

Aşk, suç ve ceza bir ört bas hali

Dil zeki ne akıllı o dahi

İster haklı olmak hem de mutlu olmak zır deli...


 

Sıla Medet 2019

Sıla Medet mp3

Sıla mp3

Sıla mp3 indir

Sıla mp3 dinle

Sıla mp3 yukle

Sıla Medet sarki sozleri

Sıla Medet mp3 indir

Sıla Medet mp3 yukle

Sıla Medet mp3 dinle

دانلود آهنگ سیلا مدت

دانلود آهنگ مدت از سیلا

دانلود آهنگ سیلا به نام مدت

متن و ترجمه آهنگ Sıla Medet

متن و ترجمه آهنگ مدت از سیلا

دانلود آهنگ Medet از Sıla

دانلود فول آلبوم Sıla

دانلود فول آلبوم سیلا

دانلود تک آهنگ های Sıla

دانلود تک آهنگ های سیلا

 

  • 19/03/01
  • Gel Mp3 Indir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی